Pagina's

maandag 16 april 2018

Enjoy the journey

Hallo allemaal,

In de collectie van maart kon je een mannetje terug vinden wat een klein vlindertje op zijn hand heeft staan.
Een hele schattige snijmal is dit die je voor vele verschillende situaties kan gebruiken.
Ik heb er niet echt een felicitatie kaart mee gemaakt, ook geen rouwkaart maar gewoon een kaartje: "geniet van de reis" zo kan je de invulling/reis ervan zelf bepalen.


Als basis ben ik van start gegaan om het witte stempelpapier een kleurtje te geven.
Nadien ben ik hierop met masken gaan werken zodat je meer een diepte zicht krijgt.
En daarbovenop komt dan mijn blad en het jongetje met de vlinder.
Dit geheel nog even op een paar papiertjes plakken en je het op vrij korte tijd een leuke kaart klaar.
Voor mezelf is dit soort kaarten maken een enorme uitdaging.
Ik vindt het wel leuk om te doen maar het is zo uit mijn comfort zone.

Gaan jullie wel eens buiten je comfort zone werken?


gebruikte materialen:
-6002/0622 polybesa embosstencil bloemenpatroon 
-6002/0957 snijstencil esdoornblad 
-6002/1031 jongen met vlinder snij-embossing stencil 
-6370/0076 artificial flowers - besjes naturel 
-6370/0077 artificial flower - ivoren roosjes 

1 opmerking: