Pagina's

donderdag 7 december 2017

Layout 'So happy together'

Goededag lieve mensen,

Vandaag een scraplayout van mijn hand met het geweldige leuke scrap- en PL-papier 'December to remember'. Aan de ene kant zitten PL-kaartjes met geweldige teksten en prints en aan de andere kant grote scrapvellen in het kerstthema. Voor elk wat wils dus. In deze layout heb ik beiden weten te combineren.
De foto van mijn dochters heb ik rond uitgesneden en gemat op een bijpassend achtergrondvel uit de set 'Matching colors uni Winter' met daarachter de mooie bloemcirkel. Het cluster heb ik afgewerkt met wat bloemetjes en een sneeuwsvlok.
Het rendier en de tekst heb ik uit de PL-kaartjes geknipt en gesneden zodat je een leuke eyecatcher op je layout hebt en een mooie bijpassende tekst.
Gebruikte materialen

- Scrap Designpapier - Project Life - ‘December to remember’ 6011/0547
- Wit cardstock A4 linnen 8099/0104
- Papier 'Matching colors uni Winter' 6011/054
- Snij-embosstencil ‘bloemcirkel’ 6002/0783
- Snij-3D-stencil ‘Rand sneeuwvlokken’ 6002/0690
- Snijstencil ‘Smalle randjes’ 6002/0960
- Artificial flowers ‘Ivoren bloemetjes’ 6370//0078



1 opmerking: