Pagina's

donderdag 8 december 2016

Een beren gezellige kerst!

Hallo allemaal,

Kennen jullie dat fijne gevoel van kerst?
Waarschijnlijk wel he.
Ik ben aan de slag gegaan met verschillende Joy!crafts producten die mij het gezellige gevoel van kerst bezorgen.
Dirty pastel papier, de schattige stempels van My first Christmas, de waslijn met kerssokjes en nog veel meer zoals je kan zien op onderstaande kaart.


De basis van de kaart is een 15 x 15cm kaart.
Daarop heb ik een design papier vel van 14 x 14 cm gekleefd.
Verder heb ik sketch gewijs steeds een stuk basis kraft papier gekleefd met een designvel erop.
Ik heb geen patroon gevolg voor de sketch maar heb het naar eigen inspiratie erop gekleefd.

Nadat ik de basis van mijn kaart klaar had, ben ik begonnen met stempelen.
Om de beertjes mooi naast en achter elkaar te krijgen heb ik gebruik gemaakt van een mask.
De mask leg ik boven op het eerder gestempeld beertje en zo kan ik stempelen zonder overlappingen.
De overbodige inkt komt terecht op je mask.


Het geheel heb ik verder ingekleurd met zachte tinten die perfect passen bij het Dirty pastel papier.
Ik heb verschillende stansjes uitgesneden sommige van deze stansen heb ik bewerkt met inkt zoals je kan zien bij de waslijn met kerssokjes.
Het resultaat verrast me iedere keer opnieuw.


Om het geheel van de kaart nog wat af te werken heb ik hier en daar wat "sneeuw" toegevoegd zodat het kerst gevoel helemaal naar boven kan komen.
Ik zit al helemaal in de kerstsferen, jullie ook?



Gebruikte materialen:
Happy Christmas cutting stencils (6002/2051)
Happy holidays stockings (6002/0534)
Papier Ditry Pastels (6011/0504)
My first Christmas (6410/0434)

Warm winter Colors inkt pad (6410/1002)
kraft paper (8089/0204)


 

2 opmerkingen: