Pagina's

zondag 29 mei 2016

Van harte beterschap...

Hallo lieve allemaal,

Veel mensen vinden het altijd moeilijk om een mannenkaartje te maken. Ik heb daarom vandaag een mannenkaart voor jullie. Omdat ik nog steeds helemaal weg ben van de pigment markers heb ik ook die dit keer er weer bij gepakt.


Eerst heb ik de achtergrond gemaakt met de pigment markers. Ik begin altijd met de lichte kleur omdat je makkelijker een beetje donker toevoegt dan dat je het weer lichter kunt maken. Gewoon een paar plekken wat aanzetten met je marker is eigenlijk al genoeg want je gaat er lekker in vegen met je vingers. Je kunt het keer op keer herhalen totdat je tevreden bent met het resultaat. Snij je achtergrond op maat en mat het op een zwart karton. Daarna kun je gaan stempelen. Omdat ik nu niet al te zwarte stempels op mijn project wilde hebben heb ik de stempel ingesmeerd met een dabbertje met inkt. De kleur wordt dan veel lichter op papier. Toen heb ik de gave tak met vogels uitgesneden en opgeplakt en als laatste nog een tekst en het geheel op een kaart naar wens.

Zo ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven en zie jullie graag de volgende keer weer!


Gebruikte materialen:
6002/0554 3D Stencil - Vogels op tak
6410/0119 Clearstamp Duits Frohes fest
6410/0342 Clear stamp - Grunge Texture
6410/0402 Clear Stamp - Circel grunge
6410/0410 Clear stamp - Bannerteksten NL
8013/0135 Metallic cardstock papier Donker Rood 15x30cm
8089/0244 Kraft papier - Zwart 30,5x15cm
C0290046 W&N Pigment marker - Levende kleuren
C6001005 W&N Pigment Marker paper A3 - Gummed pad

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten