Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

In the Picture: Pigmentmarkers...

Dag allemaal,

Het is weer de 5de van de maand, dat betekent een nieuwe In the Picture!
Deze maand staan de Winsor & Newton pigmentmarkers centraal.


De pigmentmarker is anders dan andere markers. Een marker op alcoholbasis met pigment er in. Op het speciale pigmentpapier blijft het langer nat waardoor hij goed mengbaar is en geschikt is voor achtergronden en andere effecten.

Onder degene die een reactie achterlaten verloten we een setje pigmentmarkers van 6 stuks en pigmentmarker papier.

Laat weten waarom jij graag een setje zou willen winnen en maak kans op deze mooie prijs.
9 maart maken we de winnaar bekend!

Natuurlijk vinden we het leuk als jullie dit bericht delen op je eigen blog of Facebook pagina.

Onze dames willen jullie graag inspireren met deze mooie voorbeelden:

Anke



Antoinette


Katja


Nans


Henriëtte




Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
De meiden van Joy!



28 opmerkingen:

  1. Great product. Would love to try it out :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden van Joy,
    Wat hebben jullie prachtige kaarten gemaakt met de pigmentmarkers.
    Ik ben nog steeds opzoek naar het juiste kleurmateriaal.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie kaarten voorbeelden, ik zou de markers wel eens willen uitproberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meiden wat hebben jullie er mooie voorbeeld kaarten mee gemaakt. Ik had nog niet van deze markers gehoord, ben even wezen Google. Wat kan je hier leuke dingen mee maken. Ik zou dan wel de blauweset willen ontvangen. Ik zit al vol met leuke ideeën.
    Fijn weekend verder lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat mooi, ik smelt er bijna van. Zelf heb ik aquamarkers maar deze lijken me echt super. Wat lief dat jullie een setje weggeven! Natuurlijk wil ik graag meedingen om een setje. Dank jullie wel en gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ze bij een vriendin al uitgeprobeerd. Wat een gave markers zijn dit. Ze staan hoog op mijn verlanglijstje, dus zou ik graag meedingen naar een setje....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, Wat leuk dat jullie een setje verloten. Ik heb wat markers van diverse merken, maar helemaal tevreden ben ik niet. Ik hoop dat deze marker zijn wat ik zoek.
    Groetjes en bedankt voor de kans ze te winnen.
    www.nettie53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aan de prachtige DT voorbeelden te zien, moet dit een fijn product zijn om mee te werken...zou dit heel graag eens uitproberen. Ik werk altijd met copics en dit zou een mooie manier zijn om de markers te kunnen vergelijken. Dank je wel voor deze kans.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten gemaakt met de pigmentmarkers.
    Allemaal hele mooie voorbeelden, leuk dat jullie een setje verloten om uit te proberen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeld kaarten zeg. Zou graag een setje willen winnen om ze uit te proberen. Wie weet.
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden allemaal! Lijken me geweldige markers!
    Groeten van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden !
    Wat een mooie lijn markers die zijn superss van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie en gave voorbeelden dames.
    ik zou zo'n setje wel eens willen proberen om er achtergrondjes mee temaken.
    ziet er super uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt,
    heel verschillend allemaal maar ze zijn allemaal heel mooi.
    Ik zou ook wel zo'n setje willen winnen ik ken het zelf niet zo goed maar heb het al vaker voorbij zien komen en lijkt me heel leuk om er ook mee aan de gang te gaan.
    heb het in mijn site bar gezet.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten ja je leest het, maar als je het ziet zou je ze meteen willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten van alle dames. Ik heb ook gekeken op jullie eigen blogds. Op eentje na. Geweldig mooi zeg!! En ook je filmpje bekeken Anke, want ik ken de pigment markekrs niet. Dus wilde er graag meer van weten. Het lijkt me geweldig om het eens uit te mogen proberen. Zou super vet zij als ik deze 6 pigment markers zou winnen met papier. Ga het dan zeker meteen uitproberen! Leuke kans van kennismaking met...
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Ik heb de pigmentmarkers gezien bij de hobbystunter.
    Ik heb verschillende voorbeelden daarvan gezien. Ik vind het erg leuk!
    Het lijkt mij erg super om daar mee te werken. Het zou erg leuk zijn om ze te winnen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Mijn handen jeuken om daar eens mee aan het werk te gaan.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful cards by DT.
    I would like to win this prize, because, I want to try pigmentmarkers, because I have only wooden crayons.
    Wish you a very lovely weekend!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful exemples from the DT, I wish to try these water markers, I don't knew them!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creaties, dames! Geweldig die pigmentmarkers. Ik zou deze graag willen winnen, omdat ik gelijk enthousiast was over dit product. Er wordt zoveel moois meegemaakt en ik zou dat graag zelf ook willen proberen :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb al met allerlei producten geprobeerd om netjes in te kleuren, helaas met een ontevreden resultaat. Misschien heel misschien is dit dan het juiste product voor mij. Juist omdat het wat langer nat blijft en je dus geen strepen gaat zien of je papier kapot kleurt? Ik zou het graag eens uitproberen. Ben ook erg benieuwd naar het speciale papier want dat is natuurlijk net zo belangrijk. Leuk dat er een set wordt verloot en prachtige voorbeelden, als ik dit toch zou kunnen, zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pigment markers, daar zou ik wel mee aan de slag willen altijd leuk om iets nieuws uit te proberen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwie, echt super gaaf om te zien wat jullie er allemaal mee kunnen maken!

    Zelf heb ik er nog nooit mee gewerkt, maar dat lijkt me wel heel leuk. Ik leer graag dingen door er gewoon aan te beginnen en dan zie ik wel waar het eindigt. Dit is daar een mooi voorbeeld van. Gewoon lekker uitproberen en je ziet vanzelf wat je er voor terugkrijgt.
    In jullie geval alvast een paar super mooie complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwie, echt super gaaf om te zien wat jullie er allemaal mee kunnen maken!

    Zelf heb ik er nog nooit mee gewerkt, maar dat lijkt me wel heel leuk. Ik leer graag dingen door er gewoon aan te beginnen en dan zie ik wel waar het eindigt. Dit is daar een mooi voorbeeld van. Gewoon lekker uitproberen en je ziet vanzelf wat je er voor terugkrijgt.
    In jullie geval alvast een paar super mooie complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat gaaf!! Jullie kaarten zijn helemaal top! Ik ken de markers niet en kleur momenteel met potloden voor het inkleuren van digi's en afdrukjes. Ik zou ze heel graag willen winnen, om zo weer wat nieuws te leren en over de drempel te komen van een nieuw kleurmedium. Wat dat betreft heb ik echt een soort drempelvrees......
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous cards. Love the vibrant colours. Would love to try these markers. I have a few promarkers but mostly I watercolour. Always nice to try new techniques. Thanks for the chance. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen