Pagina's

maandag 29 juni 2015

Candy time...

Dag dames,

Het is weer Candytime!!

We hebben nog 2 stencils van het viewmaster 6002/0451( zonder verpakking) en willen graag hiermee 2 mensen blij  maken.



Wat moet je doen om een stencil te winnen?

  • Wordt lid van dit blog
  • Deel dit bericht op je eigen blog of facebook
  • Vul je naam in bij de Mr linky onderaan dit bericht.
Maandag 29 juni maken we de winnaar bekend. 

Johanna heeft een prachtig voorbeeld met het viewmaster voor jullie gemaakt, laat je inspireren!!!



Groetjes de meiden van Joy!

Products

6012/0032 Craftpack- handmade paper
6012/0031 Craftpack- handmade paper
6002/0451 C&E stencil - wiewmaster
6002/0452 C&E stencil - zonnebloem
6300/0022 Organza 9mm box 5rol -herfst

71 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerds! Deze staat toevallig nog op mijn verlanglijstje!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, I remember those from my childhood. Would be so much fun to have these dies.
    Thanks for the chance to win!

    Hugs,
    Eemeli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, ein tolles Candy danke dafür
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Daar wil ik er wel 1 van winnen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow onwijs gaaf om deze te kunnen winnen. Prachtige creaties laten jullie zien.
    Doe graag mee.
    Staat al op mijn blog in de sidebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Johanna.
    I have linked the pic in my blog sidebar.
    Thanks for the chance to win : )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superb giveaway! And the creation is marvelous! Thanks for the chance to win! Posted the pic at my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo leuk. Die heb ik nog niet. :)
    Bedankt voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk ik wil graag een gokje wagen voor deze mooie mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige creatie gemaakt met deze stans. wat mooi dat koper/parelmoerachtige papier.
    dank jullie wel voor deze kans.
    succes en een fijne dag!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw...te gek dat jullie hiermee 2 mensen blij gaan maken!
    Het is een hele mooie mal, en doe graag mee met deze kans!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouw...te gek dat jullie hiermee 2 mensen blij gaan maken!
    Het is een hele mooie mal, en doe graag mee met deze kans!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave candy, ik waag graag een gokje...:-)
    Dank voor deze kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave stans! Natuurlijk doe ik hier graag aan mee!!
    Bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige mal geven jullie weg, ik doe graag mee met jullie candy, bedankt voor deze kans die jullie mij geven, jullie mallen zijn super, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow what a great candy. I have shared in my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf dat jullie 2 mensen blij willen maken! I heb het op mijn blog gezet! En volger was ik al, maar dat zal jullie niet ontgaan zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super gaaf! natuurlijk zet ik 'm ff op m'n blog, zeker de moeite waard om een gokje te wagen om deze fantastische mal te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk, om 2 mensen blij te maken, ik doe graag mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf! Hele mooie mal, ik heb hem op mijn blog gezet. Volger ben ik al heel lang. wil graag een kansje wagen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou daar wil ik graag een kansje op wagen en doe graag mee.
    dank je wel voor deze kans.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat geweldig van jullie! Het is een supermal.... staat op mijn verlanglijstje...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi voorbeeld met die supergave mal! Ik waag graag een kansje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er prachtig uit. Ook een kansje wagen om deze leuke mallen te winnen.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card, Joahanna :) Thanks for another amazing candy !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. das ist eine hübsche Art,Karten zu verzieren ! Grüsse Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh ik maak heel graag een kans, deze mal staat al even op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eine sehr schöne Karte! Danke für die Chance auf einen so tollen Gewinn,
    liebe Grüße Sylvie,die waldfee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat gaaf is dit....ik doe heel graag mee en ben net volger geworden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze is wel heel erg gaaf, nu maar hopen dan mijn nummer 44 geluk brengt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige mallen !! Het voorbeeld is super knap!!!
    Graag waag ik mijn kans.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lovely project. Thanks for the chance. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaa, ik maak graag kans op deze prachtige candy..!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Alweer zo een schitterende stans...en super dat jullie daar 2 creativelingen blij mee gaan maken....Ik waag heel graag een kansje...
    prachtig kaartje heeft Johanna met deze viewmaster-stansje gemaakt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. WOW... was für eine tolle Stanze und eine wunderschöne Karte. Mit dieser Stanze lassen sich herrliche Karten und noch vieles mehr basteln. Vielen Dank dür die Chance auf diesen tollen Gewinn.

    Liebe Grüße, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie stans.
    Mooie kaart heeft Jolanda gemaakt.
    Ik waag een kans...wie weet.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gorgeous dies! Love your beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw! Wat een geweldige candy! Wil deze heel graag hebben, dus ik ga een kansje wagen!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende candy is dit!! Deze mal staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, dus mocht ik deze winnen dan is ie zeker welkom!! In ieder geval heel erg bedankt voor de kans hierop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze vindt ik zo gaaf en staat al een tijd boven aan mijn wenslijstje, dus fingers crossed.
    Ik ga `em meteen delen.
    Groetjes, Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow wat een geweldig leuke kaart is hier mee gemaakt,
    en ook bij mij staat hij op de wenslijst met nog vele andere
    ik zou zeer vereert zijn als ik hem zou winnen.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Joy!Crafts heeft echt fantastische malletjes! Bedankt voor de kans om er één te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldige mooie candy en wat een mooi voorbeeld is er mee gemaakt...

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  44. leuk dat we de kans krijgen om deze toffe mal te winnen, lijkt me net als de meeste van jullie blauwe mallen super om te gebruiken!
    groetjes, Nancy (CreaNancy)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Danke für das tolle Candy.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful creation and marvelous dies! Thank you for the candy! I just added it to my sidebar!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Thanks for the chance to win .

    Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Lady's, leuke candy is dit zeg, daar wil ik heel graag een kansje op wagen hoor!!
    Dank jullie wel voor deze kans!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Lady's, leuke candy is dit zeg, daar wil ik heel graag een kansje op wagen hoor!!
    Dank jullie wel voor deze kans!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  50. O dit is erg leuk om te winnen en doe dan ook graag mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een geweldig mooie stans!!
    Ik wil graag een kansje wagen.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Flott candy og denne skulle jeg gjerne ha vunnet, Bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik wil graag een kansje wagen voor deze geweldige candy, ik vind hem prachtig en hij staat dan ook op mijn verlanglijstje, het zou mooi zijn om hem te winnen want de bodem van mijn potje is al aardig in zicht met al jullie mooie spulletjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een geweldige stans, al heel veel mooie voorbeelden op facebook en blogs gezien. Doe graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Danke für dieses schöne Candy. Die Schablonen sehen einfach wunderbar aus und auch die Karte ist sehr geschmackvoll damit gearbeitet.
    Liebe Grüße und viele schöne Ideen, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  56. such a beautiful die! thank you for the chance to win! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk zo "ding" dat bijna iedereen uit zijn jeugd kent. Hartstikke leuk en dank jullie voor het mogelijk maken van deze candy waar ik graag aan meeding.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hele leuke give-away! Volgende week 7 weken zomervakantie, dan weet ik wel raad met een nieuwe mal ;)

    Knutselgroet Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/ (op mijn blog heb ik de give-away in de sidebar rechts gezet)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super leuk die zou ik wel willen winnen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. wat een leuke mal , wil graag een kansje wagen
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat een geweldige mal en schitterende kaart
    ja ik zou graag mee willen doen met de candy
    heb het ook op mijn blog vermeld
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo wauww super tof wat een leuke candy ,
    ja ik zou ook graag een gokje wagen
    dank om het te delen fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wauw!!! Super leuk. Zo'n super gave mal is altijd welkom.
    Prachtig kaartje. Het staat op mijn blog en ik ga het bericht delen op Facebook.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen