Pagina's

donderdag 22 januari 2015

In the Picture: borduurgarens...

Dag allemaal,

Kennen jullie onze borduurgarens al? De mooie lijn van Chrissie garens 6001/1501 t/m 6001/1532, het mooie garendoosje met een glans draadje 6001/1505 en de iets dikkere Joy!garens 6300/0101 t/m 6300/0107. Onze dames zijn met dit garen aan de slag gegaan en laten zien wat voor leuke mogelijkheden, je naast het borduren met mooie garens kunt doen. 

Kijk en laat je inspireren!!

Onder degene die een reactie onder dit bericht achter laten, wordt het garendoosje 6001/1505 verloot.
Maandag 26 januari wordt de winnaar bekend gemaakt.



Nans


Heleen


Henriƫtte


Veerle



Astrid


Welmoed


Sylvia


Marijke


Dorien


Nicole


Bianca


Anke





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, de meiden van Joy!



20 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten. Met name de ton sur ton geborduurde kaarten. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, en allemaal zo verschillend! šŸ‘šŸ‘
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. borduurgaren kun je nooit "genoeg" hebben dus ik maak graag kans op deze mooie set!. Wat een ontzettend mooie kaarten zijn er gemaakt. Ik borduur altijd "alleen" maar op mijn kaarten, maar ik zie dat sommigen het garen ook om hun stansje wikkelen... wat een leuk idee! Dat ga ik zeker ook eens proberen, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dit metallic garen, de voorbeelden zijn waanzinnig om naar te kijken...!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende voorbeelden zijn dit en wat leuk om te zien dat je niet per definitie echt moet borduren om dit mooie garen te gebruiken. Ik borduur ook graag maar het komt er niet zo vaak ( heb ook verschillende joy borduurmallen) van en het is best lastig om hem dan te verwerken op je kaart. Leuk die voorbeelden van rondom draden spannen want dat geeft een super effect. Ik ga eens kijken of ik een mal heb waar dit ook mee gedaan kan worden. Dank jullie wel voor de inspiratie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie glanzende klosjes garen.
    Heb weer inspiratie opgedaan door de mooie voorbeeldkaarten.
    Dank jullie wel
    Succes
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!! Fabulous compilation! These metallic twine are fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaarten allemaal ,het komt mij bekend voor dat omwikkelen van garen.
    Ga het zeker weer eens maken met al deze mooie ideetjes.
    Groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik borduur gebruik ik altijd het garen van Joy, hele mooie kleuren, werkt fijn!
    Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeldkaarten dames! Mijn kaartenhobby begon met het borduren van kaarten, zie mijn eerste blogberichtje. Nog steeds vind ik het leuk en ontspannend om te doen. Prachtige kleuren draad en wat een leuke verschillende borduurideeƫn! Vaak zie je alleen rondom geborduurd of 1 rand, maar hier weer nieuwe inspiratie! Bedankt!

    Knutselgroet Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige DT inspiratiekaarten...borduren blijkt dus maar Ć©Ć©n van de mogelijkheden om met dit garen te doen...leuk om te zien dat er nog veel meer mogelijkheden zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie voorbeelden, je kunt met het borduurgaren veel meer dan alleen borduren.
    Ik doe graag mee met de verloting
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten en zoveel leuke ideeƫn om het garen te gebruiken. Heel leuk, dank je wel.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Ik ken dit garen en je kunt er prachtig mee werken ,heb er veel kaartjes mee geborduurd, het heeft ook heel veel mooie kleuren.
    Doe graag mee met de Candy .
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaarten en supermooi garen. Ik ben een grote borduurfan, jullie zouden mij er erg blij mee maken. Ook heel leuk om te zien hoe iedereen het garen op een andere manier heeft verwerkt. Ik vind het erg leuk. Zou graag een gokje willen wagen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtige voorbeeldkaarten zijn er mee gemaakt, heb het garen(Yarn) onlangs nog gebruikt op een borduurkaart, gaf een mooi effect, doe graag mee en waag een gokje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaartjes allemaal ... Hele leuke ideetjes om het borduurgaren te verwerken ! Het borduurgaren van Joy is ook super om mee te werken ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen