Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Challenge love

Dag allemaal,

We zijn erg benieuwd wat jullie maken met de mooiste Joy!Crafts materialen, daarom organiseren wij een leuke challenge met het thema Love.

De challenge loopt tot 14 februari. Op 16 februari maken we de winnaar bekend, die dan een leuke prijs ontvangt uit de nieuwste maart artikelen, die dan snel uitkomen. De prijs is dus nog een verassing.

Voorwaarden:
  • Maak een mooie kaart met het thema: Love
  • Gebruik zoveel mogelijk Joy!Crafts artikelen
  • Je zet je kaartje op je eigen blog in een aparte blogpost,  je vult onder dit bericht bij de Mrlinky je naam in en de link naar je kaartje.

Verschillende dames van ons team hebben voor jullie alvast een kaartje gemaakt ter inspiratie.
Succes!!!

Doen jullie allemaal mee?



Nans


Sylvia


Henriëtte


Heleen



Astrid


Stephi







9 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden gemaakt, dames!!!
    Mijn inzending is zojuist gelinkt...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden. Mijn kaart gelinkt....nu duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende voorbeeldkaartjes staan hier te schitteren, mijn complimenten dames.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten!
    Mag je met meerdere kaartjes meedoen?

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaarten, ik heb mijn kaartje zojuist gelinkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heeft het DT gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, graag doe ik mee.
    fijne Valentijnsdag morgen
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie voorbeeld kaarten. GRoetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen