Pagina's

maandag 7 april 2014

Maandag.......Candytime




Hallo allemaal,

Vandaag zijn we weer bij jullie terug met een nieuwe Candy. Deze keer mogen we weer 1 iemand blij maken met 2 van deze leuke stencils van de Fishing Fun serie.





Wat moeten jullie doen om deze stencils te winnen?

* Wordt volger van dit blog
* Als je volger bent, plaats dan je naam hieronder bij Mr. Linky
* Plaats de Candy op je eigen blog

Wij wensen jullie veel succes.

Deze Candy loopt tot maandag 14 april 2014 - 12.00 uur.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts



22 opmerkingen:

  1. This is fantastic blog. Always admire your creations and style.
    Thank you for the chance to win this awesome candy.(:Betka:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Candy! Doe graag weer mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende candy weer. Ikwaag weer graag een kansje op deze prachtige vissen en vissers.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Candy zeg! Fijn om een mannenkaart mee te maken, ik doe weer mee!
    Groet, Ea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke Candy geven jullie deze keer weer weg!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!! Dank jullie wel voor de geboden kans!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great candy. Perfect for man projects

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I will induce it on fishes willfully

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great candy for me. In my family we all love Fishing. Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele gave candy weer, ik heb even een paar keer niet meegedaan, was te druk met andere dingen, maar nu weer helemaal van de partij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for the chance to win this fantastic candy, a great masculine theme : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave candy dank je wel voor deze kans.
    en een mooi kaartje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk en volgens mij heb ik nog nooit ergens vissers stansjes gezien
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke candy, er zijn wel een paar mannen en jongens in de familie die van vissen houden, dus dit is van harte welkom.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great Candy..Thanks for the chance to win

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo, ben volger gworden van jullie blog, maar kom nu niet verder.
    daar ik zelf geen blog heb.....hoe kan ik dit nu delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige set. En wat een super mooie kaarten maken jullie hiermee. Helemaal te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu ik al die prachtige voorb eelden heb gezien wil ik toch graag meeloten, de mallen zijn prachtig!
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw wat een leuke candy super voor mammenkaart
    doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo zeg, wat een leuke candy hebben jullie weer.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo liebes Joy Crafts Team

    Gerne bin ich dabei und versuche mein Glück. a mein Sohn Angler ist und er im Mai Geburtstag hat, würde er sich sicher über eine Karte mit solch tollen Motiven freuen.

    lieber Gruß

    inga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wil best wel en kansje wagen aangezien ventje zo graag vissen ziet :)
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen