Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Vlinderkaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik gemaakt heb met o.a. de nieuwe mal van Gerti's Butterflies. Is een prachtige mal, die je op verschillende manieren kan gebruiken. Het plaatje heb ik van Pinterest gehaald (verkleind) en op het stempellinnen geprint. Verder heb ik nog een oudere embosmal van Lin & Lene gebruikt en deze beïnkt met Versamark en deze daarna met Panpastels ingekleurd. De randen van het papier heb ik beïnkt met Distress Ink Weathered Wood. 


Bij deze kaart heb ik de volgende Joy!crafts materialen gebruikt:

Joy!crafts Lin & Lene Design 1201/0004.
Joy!crafts Lin & Lene Design 1201/0007.
Joy!crafts Gerti's Butterflies 6002/0312.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0025.
Joy!crafts stempellinnen 6410/0100.

Weer bedankt voor het langskomen op het blog en graag tot de volgende keer!

Lieve Groetjes, Astrid.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig, ik vind de kleuren schitterend en de mallen die je gebruikt hebt ook, mooie layout.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi lief kaartje in schitterende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Astrid

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief voorjaars kaartje. groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.comm

    BeantwoordenVerwijderen