Pagina's

maandag 17 februari 2014

Maandag .....Candytime

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we weer bij jullie terug met een schitterende Candy. Deze week mogen we 1 iemand blij maken met onderstaande mal en het mooie blokje designpapier. Doen jullie weer allemaal mee?



Wat moeten jullie doen om deze Candy te winnen:

~ Wordt volger van dit blog
~ Als je volger bent, plaats dan je naam hieronder bij Mr. Linky
~ Plaats de Candy op je eigen blog

Wij wensen jullie allemaal weer veel succes!

De Candy loopt tot dinsdag 25 februari 2014 - 12.00 uur.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.


38 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik doe weer heel graag mee,
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie candy.
    Ik wil graag wel een kansje wagen.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. More fabulous Candy!! Thanks very much! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke candy weer super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er leuk uit (de foto) en ik zou wel een kans willen maken op het winnen van deze mooie prijs.
    Gr. Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Grüße und vielen Dank für die MOntagscandys.
    Lg Susann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely candy. Those papers are gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is weer een mooie candy dank je wel voor deze kans.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Candy ! Ik wil graag een kansje wagen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke candy weer. Ik waag weer een gokje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke candy...ik doe mee maar kan op mijn blog niet teruglinken...zeker weer een actie van blogger!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee wat een mooi stansje!
    Natuurlijk waag ik weer een kansje.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag waag ik een kansje op deze mooie candy.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely Candy..Thanks for giving us the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely candy. Thank you for the chance.

    Hugs
    Catherine Joseph

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely candy, thanks for the chance to win : )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooh weer zo'n mooie candy
    doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een leuke candy, ik doe weer mee. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo en leuke candy
    wil ik ook wel poging voor doen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I have posted your candy in my sidebar and thanks for the chance.
    Greetings.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hvala za možnost osvojiti ta čudovit bonbonček ;))
    Lp, Vilinke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is leuk!!
    Ik doe weer graag mee!!
    Je weet toch maar nooit...

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super leuke candy

    ik ga voor design paper

    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig zijn die nieuwe mallen.
    Heel leuk dat we er eentje meteen al kunnen winnen, dus ik doe graag mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe weer graag mee met deze prachtige candy

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige mal en papier. IK doe weer graag mee Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 1e poging mislukt, nog maar eens proberen. Hoop dat ik nu ook mee doe voor deze leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige Candy, dus waag ik een gokje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thanks for the chance! :)
    http://alternative-diy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely candy, thanks for chance.
    Urška

    BeantwoordenVerwijderen