Pagina's

maandag 10 februari 2014

Maandag .....Candytime

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we weer bij jullie en mogen we weer een mooie mal aan 1 iemand weggeven. Deze week is het deze leuke vlaggenmal.


Hoe kunnen jullie deze mal winnen"

~ Wordt volger van dit blog
~ Als je volger bent, plaats dan je naam hieronder bij Mr. Linky
~ Plaats de Candy op je eigen blog

Wij wensen jullie natuurlijk weer veel succes

De candy loopt tot maandag 17 februari 2014 -12.00 uur

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts


32 opmerkingen:

  1. Wat een gave candy weer, ik ben weer van de partij hoor, doe graag mee.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie candy en wat een prachtige uitwerking laten jullie zien! Supers, doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zitten duimen draaien...deze staat hoog op mijn verlanglijstje!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Candy, weer eens een kansje wagen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke candy ik heb hem net op mijn blog gezet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende vlag is dit.
    Leuke candy.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hvala za priložnost osvojiti ta prekrasen bonbonček ;)
    Lp, Vilinke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze staat al een poosje op het lijstje "hebbehebbe" super candy dus...dankjewel!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy weer.
    Ik ga weer een gokje wagen.
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are gorgeous - thank-you so much for chance to win. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful work!!! Love this die cuts!
    Thanks for the chance...
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These look great. Thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for a new great candy!
    (I am so happy I won the last one!)

    Greetings,
    Swissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dank je wel voor de kans op deze mooie candy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag met je candy mee....alleen weet ik niet hoe ik de afbeelding in mijn sitebar moet zetten.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk!
    Ik doe ook mee!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tudi jaz se postavljam v vrsto za bonbonček.Hvala za to možnost.
    LP Urška

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer zo'n gave candy doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave Candy geven jullie deze keer weer weg!! Ik ben natuurlijk wee van de partij!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke, toffe enige, geen woorden voor Candy. Ik waag ook graag mijn kans voor deze mooie mal.

    creatieve groetjes
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer zo'n leuke candy. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I have posted your candy in my sidebar and thanks for the chance.
    Groetjes
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke candy is dit! Bedankt weer voor de kans. Swissie, gefeliciteerd.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb vorige week mijn eerste stansapparaat gekocht, deze candy is heel erg welkom!

    Sorry heb per ongeluk naar de verkeerde pagina gelinkt, kan mijn eerste link aub weggehaald worden?

    bedankt,
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk deze vlaggetjes stans.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 17 februari is het 28 jaar geleden dat ik mijn drie dochters gezond op de wereld heeft gezet :)
    kom maar op met de slingerstans is hier erg welkom :)

    liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen