Pagina's

zondag 5 januari 2014

Winter Challenge

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er in plaats van een Candy een hele leuke Challenge van start. Deze loopt 2 weken tot en met zondagavond 5 januari 2014 - 20.00 uur.

De opdracht is:

~ Maak een mooie creatie met het het thema "WINTER" ~

Hoe kunnen jullie mee doen met deze challenge:

~ Maak een mooie creatie met zoveel mogelijk artikelen van JoyCrafts met het thema winter, geen kerst
~ Plaats de creatie op je eigen blog en plaats een direkte link hieronder bij Mr. Linky.

Verschillende DT dames hebben vast voor jullie een creatie gemaakt om jullie te inspireren.

Heleen



Nans



Henriette



Anke


Ineke


Marjan


Sylvia



Astrid


Antoinette


Welmoed


Natuurlijk zijn er ook prijzen te winnen met jullie creaties. 

1e prijs


2e prijs


3e prijs


Wij wensen jullie allemaal heel veel succes.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts


11 opmerkingen:

  1. Prachtige DT kaartjes. Gezellige kerstdagen en een gelukkig en creatief 2014!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Wat een prachtige kaarten.

    Groetjes Sylvia

    Iedereen fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I did not mean to enter your challenge. Please remove the entry. Sorry. Hope you had a fabulous Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, was für wundervolle Karten. Ich bin absolut begeistert. Die neuen Stempel gefallen mir sehr gut sie bieten vielfältige Kombinationsmöglichkeiten.
    Vielen Dank für das tolle Candy.Ganz liebe Grüße und einen guten Start ins neue Jahr wünscht Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging!
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge n prachtige voorbeeld kaarten. Ik weet niet of het me gaat lukken om mee te doen, maar ik wil wel iedereen van Joy crafts een fijne jaarwisseling wensen en een goed en creatief nieuwjaar.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeldkaarten,
    Wat een mooie vlinder stempel.
    Ik wens jullie een gezond 2014
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaart staat erbij in het rijtje. Nu de echte winter nog...!
    Ik wens jullie een mooi en goed 2014,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, sorry I linked to my blog not my specific post so please disregard my first link. Thanks for a fun challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow prachtige voorbeelden, echt super!! En leuke prijzen te winnen.
    Ik heb mijn winterse kaart net gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen