Pagina's

maandag 8 juli 2013

Winnaars kaarten wedstrijd...

Goedemiddag allemaal,
 
Vandaag is het tijd om de winnaars te trekken van de kaarten wedstrijd.
Het was erg moeilijk, omdat het allemaal mooie kaartjes zijn.
We hebben 4 winnaars, die ieder een parfumflesje stencils krijgen toegestuurd en daarmee een kaart mogen maken, die we dan op het blog plaatsen, als gastdesigner.
De winnaars zijn:
 
 
Als jullie op de naam klikken, komen jullie op het blog en kunnen jullie de schitterende kaartjes bekijken, waarmee ze hebben gewonnen.
 
Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijs, als jullie hieronder een reactie achterlaten en je naam en adres mailen naar:
 
 
Dan komt de prijs met een week of 2 naar jullie toe.
 
Groetjes de meiden van Joy!!
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. goedemiddag Joy!dames, wauwww ik zag net dat mijn kaartje uitgekozen is bij de wedstrijd ! Echt super leuk..en bij deze ook de andere winnaars van harte gefeliciteerd, hoor! Ik vond het ook een fantastische opdracht!


    Zonovergoten groetjesss
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat ik één van de gelukkig winnaars ben. Andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeleciteerd met jullie leuke prijs

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, geweldige prijs!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij deze wil ik ook even laten weten dat ik vandaag mijn parfumflesje stans heb ontvangen! Wat is de bedoeling met een eventueel te maken kaartje?

    BeantwoordenVerwijderen