Pagina's

maandag 3 juni 2013

Joy tag


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een leuke tag.
Joycrafts heeft in haar assortiment nieuwe bruine en crème kleurige tags (6410/00510) in verschillende maten.
Super leuk om daar iets mee te doen!

Ik heb de bruine genomen en de grootste maat. Mijn polybesa stencil met libellen (6002/0605) heb ik op de tag gelegd en ben er met een creditcard met witte gesso overheen gegaan tot alle gaatjes dicht waren.
Voorzichtig eraf gehaald en heel goed laten drogen. Toen de tag droog was heb ik er inkt overheen gespoten. Gewoon zomaar waar ik het leuk vond eerst de lichte kleur blauw/groen (vibrant turquoise) en daarna de donkere paarse (after midnight).  Allebei dylusion inkt spray.
Dit heb ik ook weer goed laten drogen en ben er toen voorzichtig met een babydoekje overheen gegaan om de libellen weer tevoorschijn te laten komen.
Onderop de tag heb ik met zwarte inkt bloemen (noor design 6410/0016) gestempeld en er direct clear embossing poeder overheen gestrooid. Even drogen met de heattool en je hebt een prachtig glanzend effect. Ook heb ik mijn flesje goosebumps erop uitgeprobeert, had het nog nooit gedaan, maar het geeft een druppeltjes effect. Erg leuk. Van het merk imagine.
Het zakhorloge (6002/0218) heb ik uitgestanst en geembossed en oud gemaakt met inca gold oud goud.
Er zit een klein kettinkje aan die heb ik onder het lintje vastgeplakt. Onder het horloge zit een stukje uit een  frans woordenboek. Als laatste heb ik de bingostempel JOY (6410/0029) gestempeld en ook met clear embossing poeder gedaan en achter de tag geplakt. De joy letter zijn echte steentjes uit een scrabbel spel, op de kop getikt op de koninginnenmarkt. Lintje eraan en klaar was de tag. 

Het is niet veel werk, maar je moet wel lang wachten tussendoor, lol. De achterkant heb ik afgewerkt met een designpapiertje.

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben kunnen opdoen voor deze leuke tags.

Iedereen een hele fijne dag,

Groetjes Marjolein.


5 opmerkingen:

  1. Wooow...dit is schitterend gedaan!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO Wat ziet er dit gaaf uit zeg, zo mooi gemaakt!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone tag, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Mooie kleurencombi en in het echt zoals zo vaak, veel mooier.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen