Pagina's

woensdag 24 april 2013

Mdf boekje...

Hoi allemaal,

Joy!crafts heeft een heel leuk Mdf scrapboekje, het bestaat uit 5 houten bladzijdes met 2 ringen erbij.
Je kan er een super leuk fotoboekje mee maken, om mooie herinneringen vast te leggen en er gelijk een mooi projectje van te maken.



Dit is de voorkant, in de voorkant is de kader eruit, omdat het mdf is van een paar mm dik, heb ik er een schud gedeeltje van gemaakt met zand ertussen, dus gewoon aan de voor en achterzijde eerst mica met zand ertussen plakken en daarna je design papier erop.

De zeilboot1201/0037 en zeepaardjes 1201/0018 zijn Lin en lene stencils.


Ik heb van stempellinnen een strookje geknipt, aan 2 zijde gerafelt en daarop de tekststempel van Eline,s beach house gestempelt, daarna om de ring geknoopt, zo kan je zelf je eigen lint maken en het is nog stevig ook.


De eerste bladzijde, de grote schelp, zeester en dolfijn zijn Lin en lene stencils 1201/0018



Het zeepaardje is Lin en lene 1201/0018
ijsjes van Summer lovin 6002/0174
De hoek is van Lin en lene 1201/0032
vlaggetjes 6003/0028 en letters 6002/0139


Er stonden zoveel mooie Margrieten, dus dan kunnen stansjes van de Margrieten niet ontbreken 6003/0030

Mooi kader van Lin en lene, ik vind het wat schelpjes achtig hebben 1201/0022, super leuk bij dit thema, de vlaggetjes 6003/0028 en alfabet 6002/0139.


De tag heb ik gemaakt van stempellinnen 6410/0100, gewoon leuke stempels erop, rafelen aan de buitenzijde en je heb een super stoere tag.

Hier heb ik weer het mooie kader van Lin en Lene gebruikt, deze is net weer even anders als die ik het begin van het boekje. Dit is de 1201/0054 Verder heb ik de fishing fun stencils erbij gebruikt.
De vissen 6002/0154 die ik uit ribbelkraft karton 8089/0214 heb gestanst en het staande vissertje 1201/0152. Ik vind dit ook super leuk bij het maritieme thema passen.



Op de laatste bladzijde heb ik bij de meiden nog de summer lovin stencils gebruikt. De teenslippers 6002/0177 en hoed 6002/0176
De hoek is van Lin en lene 1201/0064.
De mooie swirl is van Erica 6002/1106


Op de achterzijde wat stempels gedaan en een tag gemaakt van stempellinnen met daarop een stempel.
Liefs Anke

12 opmerkingen:

  1. GAAAF GAAAFFF EN NOG EENS GAAAFFF. iK ALLE FOTOS TOT IN DETAIL BEKEKEN EN BLEEF MET OPEN MOND STAREN!!!!
    Wauw, wat is die supermooi geworden, echt een bjoetie heb je er van gemaakt. Toppiejoppie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww, wat een schitterend album is dat, zeg!! Zoveel leuke details en prachtige foto's!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een mooi album echt een aanwinst. Prachtig gemaakt met mooie details. KAn ook niet anders dan met zulke mooie producten van Joy;-) en met zulke mooie kindjes;-) Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Anke, leuke details en papier, echt heel mooi gemaakt!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anke, wat een prachtig album, complimenten! Fantastisch boek om te bewaren. Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topper van een album heb je gemaakt. Super mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend wat een pracht boekje heb je ervan gemaakt en wat een geluk dat ik snel jarig ben.
    Ga hem meteen op mijn verjaardags lijstje zetten.
    super mooi gemaakt.
    Groejtes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gemaakt. Wat een werk!!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, echt helemaal super!!!! Ik krijg helemaal heimwee naar de zee! Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtig boekje, heel leuk gedaan.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige boekje heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig boekje!!!!Mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen