Pagina's

maandag 7 januari 2013

Nooit meer werken



Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Het is een mannenkaart geworden.



Ik heb bij deze kaart het schitterende designpapier van Majadesign gebruikt. Verder heb ik verschillende mallen van JoyCrafts gebruikt.

Allereerst het mooie kader 1201/0054 van Lin en Lene design. Verder 2 leuke nieuwe malletjes van Fishing Fun 6002/0152 en 6002/0154.
Het mooie label 6002/0144 heb ik uit Kraft paper 8089/0203 gestanst evenals de visser. De tekststempel komt van Clearstamp 6410/0005.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Groetjes van Ineke

7 opmerkingen:

  1. Ik had hem al voorbij zien komen,
    het is een leukerd :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Leuk hoe je verschillende dingen gecombineerd hebt. Je ziet ze steeds meer die visser met zijn visjes erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mannenkaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke mannen kaart!!!

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel mooie mannen heb je gemaakt.
    groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannen kaart is het,leuk met de visjes en visser erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen