Pagina's

maandag 5 november 2012

Vintage kaartje



Hallo allemaal,

vandaag weer eens een kaartje van mij. De grote mal voor deze kaart is er een van Lin & Lene 1201/0022 en heb ik geplakt op het mooie designpapier uit één van de nieuwste papierblokjes van Joycrafts 6011/0101. Verder heb ik gebruik gemaakt van de "blaadjes" mal uit de  Lin & Lene 1201/0028 set en de swirl  flourishes mal 6003/0008, deze is al iets ouder maar het blijft een topper. De stempel komt van de 6410/0005 set en heb ik uitgestanst met het rondje uit de nieuwe labelmal 6002/0145. Voor de afwerking heb ik wat bloemetjes, kant en parels gebruikt. De brad komt van de 6030/0001 set. Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie allemaal weer een hele fijne dag.

Groetjes Corine  

13 opmerkingen:

  1. Hallo Corrie

    Wat een prachtige kaart weer, ziet er goed uit!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Corine. Toppie gedaan hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Corine, ik vind de kleuren ook schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw hele mooie kaart. lijkt net echt alsof die heel oud is echt gaaf.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje
    En schitterende kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderschöne Karte im Vintage Stil. Gefällt mir sehr gut.
    LG Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!! Echt Vintage!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een supermooie vintage kaart geworden! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje is dit geworden, en wat is het
    ook geweldig mooi papier !

    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen