Pagina's

maandag 17 september 2012

Winnaars Candy

Hoi allemaal,
 
En ja dan is het tijd voor de winnaars van de Candy....
En dat zijn 3 mensen, die 1 van deze 3 malletjes opgestuurd krijgen met een knipvel erbij.
En de winaars zijn:
 
Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van het malletje en knipvel, als jullie je adres willen sturen naar:
Dan komt het z.s.m naar jullie toe.
 
Houden jullie het blog in de gaten, straks komt er weer een nieuwe candy op.
Groetjes de meiden van het Joyteam!!




4 opmerkingen:

  1. Super gaaf dat ik een van de gelukkige ben!!!! Ik heb jullie een mailtje gestuurd!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh . . .wow. Ik zie dat ik ook heb gewonnen Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super super! Ik zie het nu pas, maar ben erg blij :-) Ik ga meteen mailen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen