Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Uiltjes en een kerstster


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met de schattige uiltjes van NOOR de vintage flourishes uil (6003/0018).
Ik heb ze op de stans Franse lelie ( 6002/0134) gezet. Je kon ze er mooi omheen vouwen.
De wenkbrauwen heb ik bewaard en er verhoogd opgeplakt.
De kruisjes aan de zijkant zijn ook een restant uit de mal die ik bewaard had.




 Bij deze kaart heb ik er een schommel van gemaakt door er 2 strengetjes kraaltjes tussen te plakken.
De bovenste stans is de hoek  franse lelie van Noor design (6002/0135).


Als laatste hieronder een kerstster met de nieuwe kerststempel nr.1. Ik heb hem geembossed met zilver embossingpoeder. De tekst op de banners heb ik ook geembossed.
Onder de stempel zit een ster van de set 6-ster cutting & embossing (6002/0084).




Groetjes en tot de volgende keer, Marjolein.

3 opmerkingen:

  1. Leuke kleurrijke kaartjes, en je ster ziet er super mooi uit!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en een hele leuke ster heb je gemaakt. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties heb je gemaakt Marjolein. Schitterend gedaan meid.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen