Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Deze week iedere dag Candy Time!!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een Candy. Deze week mogen we van JoyCrafts maar liefst iedere dag een Candy weggeven.

Vandaag gaat het om mal 1201/0028 van Lin en Lene Design


Doe dus weer gezellig mee, want iedere dag heb je een nieuwe kans.

Wat moet je doen om deze mallen te kunnen winnen.

~ Wordt volger van ons blog ~
~ Als je al volger bent, vul je naam in hieronder bij Mr. Linky ~
~ Plaats de Candy op je blog ~

We laten jullie gelijk een mooie voorbeeldkaart zien die op de verpakking staat.


We wensen jullie veel succes en veel plezier deze week.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts.

42 opmerkingen:

  1. GRAZIE DELLA POSSIBILITA' E DELLA TUA GENTILEZZA

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met deze mooie mallen.
    Wil graag een kansje wagen. Ga het gelijk op mijn blog zetten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze mallen echt super! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie alle dagen iemand blij mogen maken met deze leuke mallen
    Wil graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, helemaal volgens seizoen. Ik heb er nog wel een plaatsje voor denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel MOOI voorbeeld met de mallen en ik wil dan graag een kansje wagen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo.n kans laat ik niet voorbij gaan.
    Geweldig zo'n candy.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat n mooie candy weer zeg!
    ga m meteen op mn blog plaatsen en dan maar weer afwachten he?
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke actie. Ik heb zelf geen blog maar waag toch een gokje (ik hoop dat dat mag).
    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooie candy dit keer, prachtig die blaadjes.

    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige prijs. Ben gek op blaadjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Super Candy, gefällt mir sehr gut.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige candy ,doe graag weer mee..
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige stans en een mooie kaart ermee gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag graag een gokje, wat een mooie mallen zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mallen, ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ga ik van trillen, ik ben verslaafd aan bloemetjes en blaadjes. Ik heb de candy op mijn blog geplaatst en ik volg deze blog.

    GR Akkemarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt mooie mallen!!
    Candy staat al op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige mal met verschillende bladeren. Ik doe graag mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende mal,
    hier doe ik graag aan mee,
    ik zal het op mijn blog zetten.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie mal. Helemaal top nu met dat herfstweer :) De ideeën waaien mn hoofd alweer binnen hehe Doe dus graag mee met deze candy.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Das sind bildschöne Blätter, so richtig herbstlich. Möchte ich gerne gewinnen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohwwww als grote herfst-liefhebber vind ik dit geweldige mallen! Ik wil zeker een kans wagen. Dank je wel voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh weer zo'n prachtige Candy, hier wil ik wel weer een kansje op maken.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een onwijs mooie mal!
    Daar wil ik graag een gokje voor wagen.
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie mal ik waag graag een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke malletjes en wat een mooie kaart is er mee gemaakt. Ook ik waag graag een gokje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke mal, die had ik nog niet gezien
    hij is verrassend leuk!
    ik doe mee
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ein prächtiges Candy, gerade recht für den Herbst !
    Liebe Grüße
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat geweldig zeg, elke dag kans op zulke mooie prijzen. Ik doe natuurlijk graag mee, wat een prachtige mallen! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie candy en wat zijn die blaadjes leuk .
    Ik wil wel een gokje wagen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O helemaal geweldig,ik gok weer op een kansje
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow gave mal, daar wil ik graag een gokje op wagen. Bedankt voor de kans...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wie zou deze hele mooie mallen nu niet willen winnen???
    ik waag ook een gokje hoor en de link staat op mijn blog

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  35. geweldig weer!Ik doe graag mee.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen