Pagina's

woensdag 26 september 2012

Candy Time!!!! - Dag 3


Hallo allemaal,

Her zijn we weer. En weer is het vandaag Candy Time. Vandaag mogen we weer een hele leuke candy weggeven van JoyCrafts.
Vandaag geven we de schitterende nestjes 1201/0031 weg.


Wat moeten jullie doen op deze malletjes te winnen:

~ Wordt volger van ons blog ~
~ Als je volger bent vul dan je naam in bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats deze candy op je blog ~

Hier nog een voorbeeldkaart met deze malletjes


Deze candy loopt tot en met donderdag 27 september 12.00 uur.

Wij wensen jullie weer veel succes en een hele fijne dag.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts
 

26 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuke mal en geweldige kaart.
    Hier krijg ik inspiratie van *lol*

    Ik ben helaas nummer 1 en dat wordt niet zo vaak getrokken, ach... volgende keer beter.

    Bedankt voor (wederom) een geweldige kans.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie viele neue Stanzer habt ihr gemacht, man möchte so gerne Alle haben.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend wat een mmoie mal
    hier doe ik weer aan mee
    en wat een prachtige kaart is er mee gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schöne Form. Die könnte ich sehr gut brauchen
    Liebe Grüße Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo'n mooie mal.
    prachtige voorbeeld kaart gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wooow die ist ja toll


    LG Silviah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wederom weer een hele mooie candy!

    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, vandaag doe ik graag mee met jullie candy,ik vind hem super.Staat op mijn site.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe weer graag mee, ik probeer te winnen voor mijn tante, die gaat van de week een stansmachine kopen...

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk!!! Ik doe graag weer mee!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige mal, ik doe graag mee met de candy.
    Mooie kaart is er mee gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mal, waag ook maar een kansje, bednakt alvast
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Te gek een hele week week kans maken op wat moois.Ben er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtige candy waar ik graag een kansje op waag.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo'n Candy iedere dag. Zou ook graag een kansje wagen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik waag graag een gokje om die leuke mallen te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks so much for your candy!

    Hugs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een verwennerij, iedere dag een candy.
    Bedankt voor de kans, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe weer mee hoor!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie candy's Ik doe zeker een gokje want ik vind ze heel erg mooi. Hij staat op mijn blog en ik ben volgster geworden van deze mooie blog.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh deze mallen zijn helemaal te gek!!
    Ik wil wel weer een gokje wagen hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie candy, super mallen!
    Ook ik wil een gokje wagen
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer zo'n geweldige candy,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat worden we verwend zeg met al deze mooie stansen. Ik doe graag mee :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Op de valreep wil ik nog meedoen met deze mooie candy!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen