Pagina's

maandag 16 juli 2012

Beschuit met muisjes

Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een kaartje te laten zien.
Ik heb dit keer een geboortekaartje gemaakt met een mal uit het mooie setje van Lin & Lene stencil 1201-0001.
In dit setje zitten twee schattige poezen, een muis en een vis.
Het kraftpapier wat ik gebruikt heb voor de kaart
is ook van Joycrafts 8089-0203.
De strikjes zijn organza lint van 3mm breed en heb ik gemaakt met de strikjesmaker.

Groetjes, Marjan van der Enden

3 opmerkingen:

  1. Ohwww, dit is wel een fantastisch geboortekaartje! Wat origineel gevonden! Bedankt voor dit leuke idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt Marjan. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk om *mijn* beschuitje ook hier te zien in jou jasje....enig hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen